دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با پانل های 3 بعدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با پانل های 3 بعدی

تاریخ ایجاد 15/02/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت آشنایی با پانل های 3 بعدی
 
پاورپوینت آشنایی با پانل های 3 بعدی
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
دیوارهای پیش ساخته تری دی از یک قطعه فوم پلی استایرن و دو شبکه فلزی جوش خورده در طرفین فوم که با رابط های فلزی دیگر به هم متصل شده اند تشکیل شده است که پس از نصب در محل، بتن مخصوص در طرفین دیوار پاشیده می شود. 
پانل سه بعدی یا بتن ساندویچی ده‌ها سال است که صنعت ساختمان سازی در کشورهای پیشرفته از حالت سنتی خارج و روند صنعتی به خود گرفته است، از تبعات این تحول ویژگی‌هایی همچون سبکی، مقاومت، یکپارچگی، عایق بودن، سرعت در نصب، سهولت در اجرا و… است که فرایند تولید استاندارد و ایمن را کامل می‌کند.
 
بیش از ۴۰ سال است که در کشورهای پیشرفته استفاده از پانل‌های سه بعدی متداول گردیده است. استفاده از این گونه پانل‌ها در دهه ۵۰ در ایران نیز مطرح گردید که به دلایلی تا اواسط دهه ۷۰ پیشرفت زیادی نداشته است. اما اخیراً توجه زیادی به آن شده و سازمان زمین و مسکن هم در سال‌های ۸۰ و ۱۳۸۱ با انتشار دو جلد دفترچه راهنما و مشخصات فنی پانل‌های سه بعدی، در راه شناساندن آن سعی زیادی نموده است.
 
پانل سه بعدی یک المان پیش ساخته متشکل از یک هسته عایق که یونولیت نام دارد تشکیل شده بین دو شبکه ساخته شده از مفتول و اعضای خرپایی قرار گرفته که دو شبکه فلزی را به طور مناسبی به هم وصل می‌کند.
شبکه استاندارد از مفتول شماره ۵/۲ تا ۵/۳ میلی‌متر تا حداکثر ۸ میلی‌متر می‌باشد که با چشمه‌های ۵× ۵ سانتیمتر ساخته می‌شود. پوشش‌های بتنی از حداقل ۳ سانتیمتر تا ۵/۵ سانتیمتر می‌باشد که با توجه به باربر بودن دیوارها متفاوت می‌باشد.
ابعاد استاندارد پانل‌ها به عرض ۲۰۰/۱ متر و ارتفاع ۷۰/۲ به بالا ساخته می‌شود که بسته به مورد استفاده قابل تفسیر می‌باشد بتن پاشیده شده روی پانل‌ها به مقاومت حداقل mpa20 برای پانل‌هلی باربر و mpa15 برای دیوارهای غیر باربر استفاده می‌شود. مقاومت کششی مفتول مورد استفاده kg/cm2 4000 برای پانل‌های باربرو kg/cm2 3000 برای پانل‌های غیر باربر می‌باشد عایق استفاده شده از نوع پلی‌استایرن منبسط شده با دانستیه تشکیل شده که حداکثر شاخص گسترش شعله ۲۵ و حداکثر شاخص گسترش دود آن ۴۵۰ می‌باشد.
پانل‌های سه بعدی با استفاده از نوع نسوز عایق پلی‌استایرنی (یونولیت یا کندسوز) خواص مفید بسیاری از جمله وزن کم، عایق صوتی و حرارتی (گرمایشی و سرمایشی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد)، استحکام و یکپارچگی مطلوب، سرعت در نصب (۵۰٪ سریع‌تر)، شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری مناسب و مقاومت در برابر زمین لرزه و فشار باد (تا ۴۰۰ کیلومتر در ساعت) دارند


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت آشنایی با ,پانل های 3 بعدی , ,پاورپوینت آشنایی با پانل های 3 بعدی , , , , , ,دیوارهای پیش ساخته تری دی , فوم پلی استایرن , پانل‌ها , ,پانل‌های سه بعدی , نسوز عایق پلی‌استایرنی ,(یونولیت یا کندسوز) ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی بولدوزر
دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با بیل مکانیکی
دانلود بررسی پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان
دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با ماشین فینیشر
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی جرثقیل برجی
دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با تیر
دانلود بررسی پاورپوینت ترک ها در ساختمان
دانلود,بررسی پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و عمرانی,pptx
پاورپوینت بررسی مباحث اجرایی کنترل کیفی زیرسازی و روسازی راه
دانلود بررسی پاورپوینت نظارت و کنترل ساختمان
دانلود بررسی پاورپوینت مسکن سالم و ناسالم
دانلود بررسی فایل پاورپوینت آجر و انواع آن
دانلود بررسی پاورپوینت تئوری پایداری سازه ها
دانلود بررسی پاورپوینت سازه نگهبان
سازه های بنایی مقاوم در برابر زلزله ، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی فصل هشتم: پیچ و مهره ها
پاورپوینت بررسی خرابی آسفالت، علل و نحوه مرمت آن
پاورپوینت بررسی روشهای تحلیل سازه ها
پاورپوینت بررسی بتن




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با پانل های 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');