دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی پمپ بنزین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی پمپ بنزین

تاریخ ایجاد 21/02/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 5300 تومان     تعدادمشاهده  1  


نقشه اتوکد طراحی پمپ بنزین
 
نقشه اتوکد طراحی پمپ بنزین
بخشی از مطالب:
 
 
پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت از جمله مورد توجه ترین فضاهای شهری به حساب می آیند که باید ضوابط و زیر ساخت های مناسبی برای آن ها در نظر گرفت. معمولا چنین فضاهای پر تردد با فواصل مشخص در ورودی و خروجی شهرها و همچنین مرکز شهر قرار دارند تا امکان دسترسی به این جایگاه ها از هر نقطه شهر وجود داشته باشد. از نکات مهم طراحی پمپ بنزین ها، توجه به ورود و خروج مناسب خودروها و همچنین مسیر انتظار خودروها برای رسیدن به جایگاه اصلی می باشد.
جایگاه سوخت (به انگلیسی: Filling station) یا پمپ بنزین محلی است که سوخت و روان‌سازها را برای خودروها عرضه می‌کند. در کشورها و زبان‌های مختلف به اسامی گوناگون مثل پمپ بنزین، پمپ گاز، ایستگاه گاز یا ایستگاه سرویس نامیده می‌شود.
 
عرضه بنزین را در ابتدا داروخانه‌ها بعهده داشتند و برای اولین بار خانم بنز در سال ۱۸۸۸ از اولین فروشنده بنزین که داروخانه‌ای در ویزلخ بود باک اتوموبیل خود را پر کرد. اولین جایگاه سوخت در جهان در ۱۹۰۵ در سنت لوئیس میزوری ساخته شد.
 
بیشترین محصول عرضه شده در جایگاه سوخت، بنزین است ولی بتدریج سوخت‌های دیگر مثل نفت چراغ، سوخت دیزل، سی‌ان‌جی، هیدروژن فشرده، هیدروژن مایع، سوخت اتانول و انرژی برقی نیز اضافه شده است. سازه اکثر جایگاه‌ها شبیه به هم است و معمولاً مخزن در زیر زمین قرار دارد و سوخت به دستگاه تحویل دهنده پمپ می‌شود، مخزن بوسیله کامیون باری مخزنی پُر می‌گردد. بعضی جایگاه‌ها بنا به اقتضای کاربرد آن در بنادر ساخته شده‌اند که از آنها برای سوخت رسانی به قایق‌های موتوری استفاده می‌شود
 
بسیاری از جایگاه‌ها علاوه بر عرضه سوخت، به خدمات دیگری هم می‌پردازند. خدمات فنی اتوموبیل و عرضه روان‌سازها و ایجاد دکه و فروشگاه و رستوران از خدمات دیگر بعضی از جایگاه‌ها است.
 
پمپ های بنزین به طور کلی به دو نوع مکانیکی و برقی تقسیم می شوند. معمولا پمپ های مکانیکی در اتوموبیل هایی که سیستم سوخت رسانی آنها کاربراتوری است ، استفاده شده و نوع برقی در سوخت رسانی انژکتوری کاربرد دارد.
 
نوع مکانیکی پمپ های بنزین به طور کلی پر طرفدارترین نوع مورد استفاده در سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری است. این نوع معمولا انعطاف پذیرتر و ارزان تر از نوع پمپ های الکتریکی است
وقتی بادامک خارج از مرکز میل سوپاپ در زیر شیطانک پمپ بنزین واقع شود ، شیطانک را به بالا حرکت داده و در نتیجه انتهای شیطانک میله متصل به دیافراگم را پایین می کشد.
با حرکت دیافراگم به پایین ،حجم بالای دیافراگم  افزایش یافته و فشار آن از فشار جو کمتر می شود .بنابر این سوخت از باک که تحت فشار جو قرار دارد به پمپ وارد می شود و فضای بالای دیافراگم را اشغال می کند.
در موقع ورود سوخت به پمپ بنزین ،سوپاپ ورودی پمپ باز می شود و سوخت قبل از رسیدن به محفظه ی بالای دیافراگم از فیلتر عبور نموده و و به خوبی تصفیه می شود .


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه ,اتوکد ,طراحی , پمپ بنزین , ,نقشه اتوکد طراحی پمپ بنزین , , , ,پمپ بنزین ها و , جایگاه های سوخت , فضاهای شهری ,طراحی پمپ بنزین ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, طراحی پکیج تحلیل سایت به همراه ۲نمونه ,dwg
دانلود بررسی اتوکد جزئیات کفسازی و رمپ
دانلود بررسی فایل اتوکد خانه بروجردی ها
دانلود بررسی فایل اتوکد پلان پاسگاه انتظامی
دانلود بررسی پاورپوینت قلعه خشتی مورچه خورت
دانلود بررسی اتوکد طرح هادی روستای نامیله ملایر
دانلود بررسی اتوکد عناصر جزئیات ساختمان
طرح اتوکد طراحی سقفهای کاذب ، بلوک و طرح اتوکد سقف کاذب
پلانهای اتوکد طراحی سیستم توزیع آب
پلانهای اتوکد سرویسهای بهداشتی عمومی شهری
دانلود, طراحی معماری مرکز محله,dwg
دانلود, طراحی معماری سردر ورودی,dwg
نقشه های اتوکد طراحی کارخانه لبنیات
طرح سه بعدی اسکچ آپ سایبان شهری با سازه فضایی
دتایل و جزییات ایزومتریک اتوکد درای وال
دتایل و جزییات اتوکد آلاچیق چوبی پارکی با فرم مطبق
طرح تری دی اسکچاپ فروشگاه و نمایشگاه ابزار آلات و ماشین آلات ساختمانی
نقشه اتوکد طراحی سازه سالن ورزشی با دهانه 36 متر
نقشه های اتوکد طرح سازه سالن ورزشی با متراژ 650 متر مربع




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی پمپ بنزین ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : شنبه 21 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');