دانلود بررسی نقشه کامل اتوکدی کتابخانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نقشه کامل اتوکدی کتابخانه

تاریخ ایجاد 23/02/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  2  


نقشه کامل اتوکدی کتابخانه
 
نقشه کامل اتوکدی کتابخانه
بخشی از مطالب:
انواع کتابخانه ها و طراحی کتابخانه در یک جامعه متنوع است. مثلاً کتابخانه های دانشگاهی، برای اهداف آموزشی و تحقیقی، آثار علمی را جمع آوری و ذخیره می کنند و معمولاً استفاده از آنها برای عموم آزاد است. کتابخانه های عمومی، امکان انتخاب وسیع آثار علمی عمومی تر و دیگر وسایل اطلاع رسانی و نیز تا حد امکان استفاده از کتابهای روی قفسه های باز را برای افراد فراهم می کنند. غالباً در شهرهای بزرگ، کتابخانه های عمومی و دانشگاهی در یک کتابخانه ی منحصر به فرد در هم ادغام می شوند مثلاً کتابخانه های ملی،
کتاب‌خانه به مجموعه‌ای از اطلاعات و منابع و خدمات اطلاعاتی گفته می‌شود که توسط یک نهاد عمومی، خصوصی یا یک شخص نگهداری و اداره می‌شود. از نگاه سنتی، کتابخانه به طور معمول به مجموعه‌ای از کتاب‌ها گفته می‌شود. کتاب مجموعه ای از اطلاعات درمورد یک فرد یا یک جسم یا … است که در صفحاتی کاغذی نوشته یا چاپ می شود.
 
از خرابه‌های شهرهای باستانی سومریان چنین برمی‌آید که سومریان در حدود ۲۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح کتابخانه‌های شخصی، مذهبی و دولتی بر پا کرده‌بودند، مشهور است که کتابخانه «تلو» مجموعه‌ای متجاوز از ۳۰۰۰۰ لوحهٔ گلین داشته‌است، تمدن سومریان از ۳۵۰۰ سال پیش از میلاد پا گرفت و در عهد طلایی «اور» شکوفا شد.
 
مورخان سومری ثبت تاریخ جاری و بازسازی داستان گذشته‌شان را آغاز کردند؛ کهن‌ترین نظام نگارش شناخته‌شده «خط میخی» است و اعتبار سومری‌ها به‌ سبب ابداع این خط و خدمت بزرگ آنها به بشریت است.
 
برای نوشتن از قلم فلزی و تیزی (به‌شکل میخ) استفاده می‌کردند و بر موادی چون گِل نرم، عاج یا چوب می‌نوشتند. برای این منظور کاتبانی تربیت‌شده وجود داشتند و پس از نوشتن، گِل نرم را می‌پختند تا سخت شود. قطعات گِلِ پخته به‌صورت لوحه، نخستین کتابهایی است که تاکنون کشف کرده‌اند. چون لوحه‌ها ابزار ثبت اطلاعات تجاری، آثار مذهبی شامل دعاها، مناسک، علائم جادویی، افسانه‌های مقدس و حکایات و روایات قومی و ملی بودند.
 
به دوران کهن و قرن‌ها پیش از میلاد مسیح می‌رسد. نخستین سنگ بنای کتابخانه را سران و زمامداران کشورها، نه به قصد و نیتِ صرفاً ایجاد کتابخانه، بلکه به‌خاطر حفظ و نگهداری اسناد و گزارش‌های مخصوص و محرمانه پایه‌گذاری کردند. درحقیقت، خودِ این عمل بیانگر آن است که در زمان قدیم چندان اختلاف و تفاوت مخصوص و محسوس بین اتاقی که اسناد و گزارش‌ها را در آن نگهداری می‌کرده‌اند وجود نداشته‌است
 
پادشاهی آشوریان هم‌زمان با فرمانروایی بابلیان بود. مشهور است که کتابداری به‌منزلهٔ یک پیشه به آن دوران بازمی‌گردد. آشور بانیپال، که از سال ۶۲۶ تا ۶۶۸ ق. م می‌زیست، نخستین مفسّر کار کتابداری در نظر گرفته می‌شود. وی در شهر نینوا کتابخانه‌ای بزرگ تأسیس کرد و کاتبانی را به کتابخانهٔ بورسیپا گسیل داشت تا لوحه‌های گلی را استنساخ و نوشته‌های موجود در آنجا به کتابخانه نینوا منتقل کنند.


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه کامل , اتوکدی ,کتابخانه , ,نقشه کامل اتوکدی کتابخانه , , , , کتابخانه ها و ,طراحی کتابخانه , کتابخانه نینوا ,
مقالات مرتبط در این دسته
پروژه اتوکد طراحی معماری پژوهشکده و کتابخانه
پلانهای اتوکد طراحی معماری کتابخانه با فرم دوار شعاعی
پروژه اتوکد طراحی معماری کتابخانه و مرکز تحقیقات پژوهشی
پروژه اتوکد طراحی معماری مرکز تحقیقات فن آوری تکنیک های سازنده ، پارک علم و فناوری
دانلود بررسی اتوکد طراحی کتابخانه
دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی کتابخانه
دانلود بررسی اتوکد طراحی کتابخانه 2
دانلود بررسی اتوکد طراحی کتابخانه شماره یک
نقشه های اتوکد طراحی معماری مرکز آموزشی پژوهشی
نقشه های اتوکد طراحی معماری مرکز آموزشی
نقشه های اتوکد طراحی معماری مرکز تحقیقات محیط زیست ، پژوهشکده محیط زیست
نقشه های اتوکد طراحی معماری کتابخانه مرکزی شهر
دانلود فایل اتوکد کتابخانه (پلان و برش),dwg
دانلود نقشه اتوکد پلان کتابخانه ,dwg
پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه مدرن
پروژه اتوکد معماری مرکز مطالعاتی پژوهشی و حفاظتی گونه های دریایی
پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه عمومی
پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه و مرکز پژوهشی محله
دانلود ,طراحی کتابخانه عمومی,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نقشه کامل اتوکدی کتابخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');