دانلود بررسی نقشه اتوکد پارک طالقانی تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نقشه اتوکد پارک طالقانی تهران

تاریخ ایجاد 30/02/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 6300 تومان     تعدادمشاهده  1  


نقشه اتوکد پارک طالقانی تهران
 
نقشه اتوکد پارک طالقانی تهران
 
بخشی از مطالب:
 
این پارک در گذشته زمین کشاورزی بوده و بخشی از آن هم متعلق به بانک کشاورزی بوده است. سپس توسط شرکت نوسازی عباس‌آباد خریداری شده و طرح نوسازی آن در سال ۱۳۵۰ به تصویب مجلس رسیده و توسط مهندس مشاور لوئیس دیویس انگلیسی طراحی شد. 
بوستان طالقانی یکی از بوستان های تهران است که بر روی تپه های عباس آباد واقع شده است . و به علت قرار گرفتن این بوستان در ارتفاع دارای چشم اندازی زیبا به تهران می باشد.در ادامه نیز می توان به تنوع گونه های درختی این بوستان نیز اشاره نمود که خود جلوه خاصی به این بوستان داده است و دوست داران طبیعت را متحیر خواهد نمود .این بوستان محلی را برای اوقات فراغت خانواده ها در روز های تعطیل و تابستان فراهم نموده است که این خود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و آلاچیق ها و میز و صندلی های متعددی که در جای جای این بوستان قرار دارد آسایش دوست داران پیکنیک را فراهم اورده است .
 
از دیگر نکاتی که می شود به آن اشاره نمود وجود محل های مناسب پارک خودرو برای مراجعه کنندگان می باشد .بدلیل ویژگیهای خاص این پارک مثل مسیرهای پیاده روی شیب دار و فضاهای مناسب ورزشگزینه مناسبی برای تیم ها و گروه های ورزرشی است تا تمرینات هوازی خود را به تپه های عباس آباد بیاورند. بنابراین اگر در مراجعه به این پارک یک تیم معروف یا یک ورزشکار سرشناس را دیدید تعجب نکنید.
 
در ضمن برای فراهم نمودن کباب مکان هایی در نظر گرفته شده است که دوست داران طبیعت بدون آسیب رساندن به بوستان می توانند در این مکانها کباب های خود را آماده کنند و از آن در کنار طبیعت لذت ببرند .
 
در ابتدای این بوستان حوضی با نمای سنگی ساخته شده است که معمولا بعد از تعطیلات نوروز می توان در آن ماهی های قرمز کوچکی را یافت که مردم آن ها را به دل طبیعت سپرده اند .
در این بوستان می توان شاهد تابلوهایی بود که بزرگسالان و کودکان را دعوت به نگهداری از بوستان می کند و راه های مواظبت از بوستان را اموزش می دهد . و کودکان را با طبیعت نیز آشنا می گرداند و راه حل دوستی با طبیعت را به کودکان می آموزد .
 
قسمت انتهایی این بوستان نیز حلزونی شکل می باشد که خود جلوه خاصی به ای بوستان داده است و دوست داران طبیعت را به سوی خود می کشد . این بوستان دارای مناظر بسیار زیبایی می باشد که هر انسان معمولی را وادار به عکاسی از طبیعت می نماید. و این حس عکاسی را در وجود آدمی پر و بال می دهد .
سفر به این بوستان در واقع سفری به دل طبیعت است هرچند که این سفر کوتاه می باشد ولی بسیار دلپذیر و خاطره انگیز خواهد بود و خاطره ان از ذهن آدمی پاک نخواهد شد.


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه ,اتوکد , پارک ,طالقانی ,تهران , ,نقشه اتوکد پارک طالقانی تهران , , , طرح ,نوسازی , لوئیس دیویس انگلیسی ,طراحی ,بوستان های تهران , تپه های عباس آباد ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی اتوکد طرح تفصیلی شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه اتوکد تله کابین توچال تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شمس آباد استان تهران
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر چالوس مازندران
دانلود بررسی نقشه طرح جامع شهرستان ارومیه
دانلود بررسی نقشه اتوکد پاسداران شهر تهران
دانلود بررسی نقشه طرح تفصیلی شهر ساری
دانلود بررسی نقشه اتوکد نظام آباد شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد ایستگاه اتوبوس
دانلود بررسی نقشه اتوکد محله داوودیه شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد محله سید خندان تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد دربند شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد پارک لاله تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد پارک شهر تهران
دانلود بررسی نقشه شهر وحیدیه استان تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد نقشه میدان حر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد نقشه پارک ساحلی
دانلود بررسی فایل آبجکت درخت و خیابان در اسکچاپ
دانلود بررسی فایل آبجکت شهرک در اسکچاپ




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نقشه اتوکد پارک طالقانی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');