دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران

تاریخ ایجاد 01/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  3  


فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
 
فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
بخشی از مطالب:
 
محله ازگل در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. ازگل در شمال شرقی تهران واقع است که به دلیل مجاورت با رشته کوه البرز دارای آب و هوای مناسبی است اما زمستان سردی را  نسبت به سایر نقاط پایتخت دارد.
ازگُل یکی از محله‌های شمال شرقی تهران واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران است. این محله در هفت کیلومتری شرق تجریش واقع است و از شمال به توچال، از جنوب به لویزان، از شرق به نوبنیاد و از غرب به دارآباد منتهی می‌شود.در حال حاضر از این محله خط اتوبوسرانی میدان ازگل به بلوار صبا تردد دارد این محله از شرق در بلوار نیروی زمینی با خطوط اتوبوس پایانه شهید بهشتی به انتهای بلوار ارتش، پایانه شهید حقانی به انتهای بلوار ارتش، میدان رسالت به شهرک شهید محلاتی و از شمال در بلوار ارتش با خط ۹ اتوبوسهای تندرو از مبدأی پایانه لاله به متروی جوانمرد قصاب و خطوط اتوبوس شهرک صدف به متروی قیطریه (بلوار صبا)، میدان رسالت به میدان قدس، شهرک شهید محلاتی به پایانه علم و صنعت، شهرک قائم به پایانه تجریش و سوهانک به میدان اختیاریه ارتباط دارد؛ همچنین ایستگاه متروی شهید محلاتی مربوط به خط ۳ مترو (شهرک قائم – آزادگان) در ضلع شمال شرقی این محله است. یکی از شاخص‌های توسعه و فرهنگ بالا در شهرهای امروزی استفاده بیشتر شهروندان هر محله از حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس) و عدم استفاده از خودروی شخصی می‌باشد. اگر در محله‌ای اتوبوس‌ها خالی باشند و به اصطلاح استقبال از آن بالا نباشد و استفاده از خودروهای شخصی به هر عذر و دلیل متصور در آن بالا باشد، آن محله مدرن نیست و فرهنگ پایینی در آنجا حاکم است .آب و هوای این محله تحت تاثیر عوامل جغرافیایی است .این محله به علت داشتن باغها دارای هوای سرد نسبت به محلات دیگر است که البته وجود همین باغها و جویبارها است که باعث پاکی و تمیزی هوای محله شده.علاوه برا رستوران ها و مراکز خرید این محله شامل ورزشگاه و اماکن ورزشی میباشددراین محله مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد و علاوه بر آن ازگل دارای فروشگاه شهروند و میدان تره بار می باشد.انواع رستوران های سنتی ، قست فود ، ایرانی و فرنگی با سطح قیمت های متوسط به بالا در این محله وجود دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکد , محله , ازگل , شهر , تهران , ,فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران , , ,محله ازگل ,شهرک قائم , پایانه تجریش , سوهانک , میدان اختیاریه ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر یزد
دانلود بررسی فایل اتوکد ده ونک تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر اصفهان
دانلود بررسی فایل اتوکد بازار تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله پیروزی شهر تهران
دانلود بررسی اتوکد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد امام زاده قاسم(تهران)
دانلود بررسی اتوکد طرح تفصیلی شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه اتوکد تله کابین توچال تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شمس آباد استان تهران
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر چالوس مازندران
دانلود بررسی نقشه طرح جامع شهرستان ارومیه
دانلود بررسی نقشه اتوکد پاسداران شهر تهران
دانلود بررسی نقشه طرح تفصیلی شهر ساری
دانلود بررسی نقشه اتوکد نظام آباد شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد ایستگاه اتوبوس
دانلود بررسی نقشه اتوکد محله داوودیه شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد محله سید خندان تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 1 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');