دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان

تاریخ ایجاد 01/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 6300 تومان     تعدادمشاهده  4  


فایل اتوکد میدان بهارستان
 
فایل اتوکد میدان بهارستان
بخشی از مطالب:
میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی ترین میدان‌های پایتخت است که شاهد رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است. موقعیت میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به محله فخرآباد، از غرب به باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود.
میدان و محله بهارستان از قدیمی‌ترین میدان‌ها و محله‌های تهران است.این محله از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به دروازه شمیران و خیابان بهارستان، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی (شاه آباد سابق) و چهارراه سیدعلی و از خاور به خیابان مجاهدین اسلام (ژاله سابق) و میدان شهدا محدود است.
 
میدان بهارستان تا اواخر دوره سلطنت رضاشاه میدان نگارستان نامیده می‌شد که از نام باغ و کاخ نگارستان گرفته شده‌ بود. مجموعه نگارستان در شمال میدان قرار داشت و به دستور فتحعلی شاه قاجار به عنوان خانه تابستانی پادشاه در خارج از شهر تهران آن روز ساخته شد.ین محله از جنوب به محله سرچشمه (و پس از آن چهار راه سیروس و میدان شوش)، از شمال به خیابان بهارستان و خیابان فخرآباد و محله دروازه شمیران (و سپس پل چوبی)، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی، باغ سپهسالار و چهارراه سیدعلی واز شرق به خیابان مجاهدین اسلام (ژاله سابق) و خیابان ایران محدود است.دلیل اصلی اهمیت این میدان وجود ساختمان مجلس شورای ملی (مجلس دوره مشروطه) و مجلس شورای اسلامی در این میدان است. ضلع شمال غربی این میدان بورس فروش ساز در تهران است و ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمال غربی این میدان واقع است.میدان بهارستان محل رخدادهای مهم تاریخی در تاریخ معاصر ایران بوده‌است. مهم‌ترین این رخدادها ایجاد ساختمان نخستین مجلس قانونگذاری ایران در دوره مشروطه در این میدان، ترور میرزا علی‌اصغرخان اتابک در هنگام خروج از مجلس، به توپ بسته شدن مجلس توسط قزاقان زیر فرمان لیاخوف روسی،راهپیمایی‌های متعدد مردم در حمایت از دولت مصدق و نیز راهپیمایی مخالفین دولت مصدق در این میدان است.از مهم ‌ترین وقایعی که در این میدان اتفاق افتاد واقعه به توپ بستن مجلس توسط محمدعلی شاه همچنین تظاهرات مردم علیه خلع دکتر محمد مصدق از نخست ‌وزیری و عملیات کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، قیام سی ام تیر،۱۳۳۱ ترور حسنعلی منصور، رزم‌آرا و هژیر است‌. عمارت مسعودیه، باغ نگارستان، مسجد سپه ‌سالار، ساختمان مجلس و حتی مرکز ساز فروشی‌‌های و همچنین کتابخانه قدیم سپه‌ سالار، ساختمان وزارت معارف و فرهنگستان اول زبان و ادب پارسی از کاربری‌‌ها و بناهای ارزشمند پیرامون این میدان به‌ شمار می ‌آیند. بهارستان نقطه تلاقی دو نسل از مردان سیاست است. آنهایی که بار ها و بار ها مردم را به زنده باد و مرده باد گفتن، فراخواندند. اینک مجسمه‌ای از سیدحسن مدرس‌، اثر استاد گروسی‌، در مرکز میدان نصب شده‌است‌.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکد ,میدان ,بهارستان , ,فایل اتوکد میدان بهارستان , ,تهران , پایتخت , فخرآباد، , باغ سپهسالار , خیابان شهدا ,عمارت مسعودیه، , باغ نگارستان، , مسجد سپه ‌سالار، , ساختمان مجلس ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر یزد
دانلود بررسی فایل اتوکد ده ونک تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر اصفهان
دانلود بررسی فایل اتوکد بازار تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله پیروزی شهر تهران
دانلود بررسی اتوکد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد امام زاده قاسم(تهران)
دانلود بررسی اتوکد طرح تفصیلی شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه اتوکد تله کابین توچال تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شمس آباد استان تهران
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر چالوس مازندران
دانلود بررسی نقشه طرح جامع شهرستان ارومیه
دانلود بررسی نقشه اتوکد پاسداران شهر تهران
دانلود بررسی نقشه طرح تفصیلی شهر ساری
دانلود بررسی نقشه اتوکد نظام آباد شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد ایستگاه اتوبوس
دانلود بررسی نقشه اتوکد محله داوودیه شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد محله سید خندان تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 1 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');