دانلود بررسی فایل اتوکد باغ اناری تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل اتوکد باغ اناری تهران

تاریخ ایجاد 02/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


فایل اتوکد باغ اناری تهران
 
فایل اتوکد باغ اناری تهران
بخشی از مطالب:
 
 
بوستان پلیس در قطعه زمینی موسوم به باغ مجید آباد (باغ اناری) واقع در شمال شرق تهران به مساحت ۵۱۶۶۶۳ مترمربع احداث شده است. 
بوستان پلیس در قطعه زمینی موسوم به باغ مجید آباد (باغ اناری ) در ناحیه ۹ منطقه ۴ شهرداری واقع در شمال شرق تهران به مساحت ۴۲ هکتار احداث شده است .
 
فضای این بوستان توسط خیابان سی و پنج متری پیشنهادی طرح تفضیلی شهر تهران به دو قطعه تقسیم میگردد که قطعه شمالی حدود ۲۶ هکتار و قطعه جنوبی حدود ۱۶ هکتار بوده و ارتباط بین این دو بخش توسط یک پل عابر پیاده بر قرار میگردد طراحی محوطه این بوستان الهام گرفته از باغهای ایرانی است. در این بوستان محورهای طولی و عرضی عمود برهم ، استخرهای زاویه دار همراه با جریان آب ، راههای مستقیم و کلاً منظم هندسی به چشم می خورد و تنها معابر درجه ۳ فرعی به صورت نامنظم طراحی شده است و تقریبا می توان سبک طراحی آن را منظم دانست گونه های گیاهی غالب کاشته شده در این بوستان عبارتند از: انواع کاج، سرو، تبریزی، اقاقیا، بید مجنون، زیتون، توت ، پیراکانتا، یاس زرد، میخک هندی، ترون، زرشک ، شیرخشت، سوداغ ، مورد، شمشاد، انواع بالاروندها، گلهای فصلی و چمن. مساحت کل فضای سبز این بوستان ۲۸۵۰۰۰ مترمربع شامل ۱۷۶۰۰۰مترمربع چمنکاری، ۳۴۰۰۰ مترمربع جنگلکاری ، ۷۵۰۰۰ مترمربع کاشت درختچه ، بوته و گل فصلی بوده و ۱۳۵۰۰۰ مترمربع آن ابنیه و معابر می باشد.رییس کمیته عمران شورای شهرتهران گفت: وجود معتادان و سگ های کور در مجاورت دو بوستان بزرگ منطقه ۱۵ یک تهدید بزرگ برای ساکنان این منطقه به شمار می آید.رییس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد : باید هر چه سریعتر این بوستان ها تکمیل و نیز محصور شوند. علاوه بر این امر باید نهاد های مسئول در این زمینه یعنی وزارت بهداشت ، سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی و شهرداری فکری به حال این پارک کنند. چراکه وجود گرمخانه در مجاورت این بوستان ها گرچه اقدام مفیدی بوده اما باعث تشدید این موضوع شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل , اتوکد ,باغ اناری ,تهران , ,فایل اتوکد باغ اناری تهران , , , ,بوستان پلیس ,باغ مجید آباد ( ,باغ اناری ) , تهران , طراحی آ ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر قزوین
دانلود بررسی پاورپوینت منطقه 3 شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر زابل
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه
دانلود بررسی نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر بم
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر سمنان
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر میاندوآب
دانلود بررسی فایل اتوکد حکیمیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد حشمتیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد چیذر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر یزد
دانلود بررسی فایل اتوکد ده ونک تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان
دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر اصفهان
دانلود بررسی فایل اتوکد بازار تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله پیروزی شهر تهران
دانلود بررسی اتوکد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی فایل اتوکد باغ اناری تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 2 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');