دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه

تاریخ ایجاد 02/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 5300 تومان     تعدادمشاهده  1  


نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه
 
نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه
 
بخشی از مطالب:
نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه می‌باشدکرمانشاه از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می‌رود و پیدایش آن به سده چهارم میلادی باز می‌گردد و از آن دوران تا حمله اعراب به ایران به عنوان دومین پایتخت ساسانیان مورد توجه حکومت بود.
استان کرمانشاه یا استان کرمانشاهان (دربارهٔ این پرونده آوا راهنما·اطلاعات) (به کردی:پارێزگای کرماشان) با مساحت ۲۴٬۶۴۰ کیلومتر مربع، هفدهمین استان ایران از نظر وسعت به‌شمار می‌رود. مختصات جغرافیایی کامل استان کرمانشاه بر روی کره زمین از طول جغرافیایی ۴۵ درجه و ۲۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه شرقی تا ۴۸ درجه و ۱ دقیقه و ۵۸ ثانیه شرقی و از عرض جغرافیایی ۳۳ درجه و ۳۷ دقیقه و ۸ ثانیه شمالی تا ۳۵ درجه و ۱۷ دقیقه و ۸ ثانیه شمالی می‌باشد. استان کرمانشاه که ۱/۵ درصد مساحت کشور را دربرمی‌گیرد، از استانهای غربی به‌شمار می‌آید که با کشور عراق مرز مشترک دارند. این استان از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود. مرکز استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه است. بر اساس آخرین تغییرات در ۱۳۹۰ استان کرمانشاه از، ۱۴ شهرستان، ۳۱ شهر، ۳۱ بخش و ۸۴ دهستان تشکیل شده‌است.
 
نوشته‌های تاریخی بیانگر این است که کرمانشاه از نخستین مراکز تمدن بشری بوده‌است. برخلاف سایر نقاط ایران که به صورت مقطعی مورد سکونت قرار گرفته‌اند، این استان بدون وقفه در دوره‌های مختلف تاریخ مورد سکونت قرار گرفته‌است. این منطقه بر سر راه شاهراه‌های ارتباطی مهمی چون جاده شاهی، جاده ابریشم بوده و از مناطق جغرافیایی با اهمیت ایران باستان بوده‌است. کرمانشاه یکی از مراکز اصلی مادها بوده و و تا زمان هخامنشیان نیز به نام ماد شناخته می‌شده؛ و در زمان ساسانیان «ماه» نام داشته که شکل تغییر یافته واژهٔ ماد می‌باشد.ین استان در گذشته یکی از مراکز ساسانیان بوده‌است و از همین دوره آثار بسیار زیاد و ارزشمندی در این استان مانند طاق بستان، کتیبه بیستون و معبد آناهیتا باقی‌مانده‌است و در طی سده‌های گوناگون نیز به دلیل جایگاه ویژه راهبردی کرمانشاه، این شهرستان دارای اهمیت ویژه‌ای بوده‌است. امروزه نیز از مهم‌ترین شهرهای غرب ایران به‌شمار می‌رود. به گفته هرتسفلد، کرمانشاه در سده ۱۹ میلادی به دروازه آسیا شهرت داشته‌است و اکنون نیز بزرگراه کربلا و عتبات عالیات از این منطقه می‌گذرد.


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه ,کاربری ,اراضی , شهر , کرمانشاه , ,نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه , , , دومین پایتخت ساسانیان ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر قزوین
دانلود بررسی پاورپوینت منطقه 3 شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر زابل
دانلود بررسی نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر بم
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر سمنان
دانلود بررسی فایل اتوکد باغ اناری تهران
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر میاندوآب
دانلود بررسی فایل اتوکد حکیمیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد حشمتیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد چیذر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر یزد
دانلود بررسی فایل اتوکد ده ونک تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان
دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر اصفهان
دانلود بررسی فایل اتوکد بازار تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله پیروزی شهر تهران
دانلود بررسی اتوکد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 2 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');