دانلود بررسی اتوکد کاربری اراضی شهر تبریز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی اتوکد کاربری اراضی شهر تبریز

تاریخ ایجاد 05/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 5300 تومان     تعدادمشاهده  2  


اتوکد کاربری اراضی شهر تبریز
 
اتوکد کاربری اراضی شهر تبریز
بخشی از مطالب:
 
 
 
شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد و در 38 و 4 درجه عرض جغرافیایی و 46 و 18 درجه طول جغرافیایی واقع شده است و ارتفاع متوسط آن ازسطح دریا 1366 متر می باشد. شهر تبریز یکی از بزرگترین شهرهای ایران بوده و در دره آجی چای بنا شده است. 
تبریز کلانشهری در شمالغرب ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ شمال‌غرب ایران و مناطق آذری‌نشین بوده و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.
در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت تبریز بالغ بر ۱٬۵۵۸٬۶۹۳ نفر بوده است.اکثریت ساکنان تبریز آذربایجانی بوده و به زبان ترکی آذربایجانی با لهجهٔ تبریزی سخن می‌گویند؛ البته برخی اسناد تاریخی نشان می‌دهد که تا سدهٔ یازدهم هجری، زبان آذری –شاخه‌ای از زبان‌های ایرانی– در این شهر تکلم می‌شده‌است.
تبریز در طول تاریخ خود با فراز و فرودهای بسیاری روبه‌رو بوده‌است. تاریخ این شهر، اشغال توسط بیگانگان و حوادث جانکاه طبیعی –از جمله زمین‌لرزه‌های مهلک– را تجربه کرده‌است.سنگ بنای تبریز کنونی به دوران اشکانی و ساسانی برمی‌گردد.این شهر در طول حکومت ۴۰۰ سالهٔ خاندان «رَوّادی» و اسکان قبیلهٔ عرب «اَزْد» به شکوفایی رسید.
تبریز یکی از طویل‌المدت‌ترین پایتخت‌های ایران بوده‌است؛ این شهر پایتخت سیاسی ایران در زمان اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، جلایریان، قراقویونلوها، آق‌قویونلوها، صفویان و ولیعهدنشین ایران در دورهٔ قاجاریان بوده‌است.اوج شکوفایی تبریز مربوط به دورهٔ ایلخانان است که در این زمان، پایتخت قلمرویی پهناور از نیل تا آسیای مرکزی بود.این شهر در سال ۱۵۰۰ میلادی و در زمان پایتختی صفویان به‌عنوان پنجمین شهر پرجمعیت جهان شناخته می‌شد و جمعیتش با استانبول –پایتخت امپراتوری عثمانی– برابری می‌کرد.
تبریز مجدداً در دورهٔ قاجار به شکوفایی رسید؛ به طوری که در این دوره به‌عنوان مهم‌ترین و پیشروترین شهر ایران شناخته می‌شد.در دوران معاصر نیز این شهر یکی از مراکز مهم اقتصادی و صنعتی در سطح کشور محسوب می‌شود.این شهر در دو سدهٔ اخیر، مبدأ بسیاری از تحولات اجتماعی، فرهنگی و صنعتی در ایران بوده‌است؛ به طوری که این شهر مانع خاموشی انقلاب مشروطه در ایران شد و نقشی کلیدی در تحولات بعدی کشور –همچون انقلاب ۱۳۵۷ ایران و روند مدرنیزه شدن کشور داشته‌است.


کلمات کلیدی مرتبط:
اتوکد ,کاربری , اراضی ,شهر , تبریز , ,اتوکد کاربری اراضی شهر تبریز , , آذربایجان شرقی ,پایتخت سیاسی ایران در زمان اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، جلایریان، قراقویونلوها، آق‌قویونلوها، صفویان و ولیعهدنشین ایران در دورهٔ قاجاریان ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی اتوکد کاربری اراضی شهر چالوس
دانلود بررسی فایل اتوکد مهرشهر
دانلود بررسی فایل اتوکد نقشه کرج
دانلود بررسی پلان اتوکد پارک آبشار امیدیه
دانلود بررسی نقشه اتوکدی برش عرضی خیابان
دانلود بررسی فایل اتوکدی طراحی مترو
دانلود بررسی فایل اتوکدی طراحی پارکینگ عمومی
دانلود بررسی فایل اتوکدی میدان نقش جهان اصفهان
دانلود بررسی فایل نقشه اتوکدی درکه
دانلود بررسی فایل اتوکدی شهر جدید پردیس
دانلود بررسی فایل نقشه اتوکدی شهرکرد
دانلود بررسی طراحی اتوکد پارک
دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی پارک شهری
دانلود بررسی فایل اتوکدی شهر قدمگاه
دانلود بررسی فایل اتوکد آبادی های خوزستان
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر ابهر
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر دورود
دانلود بررسی طراحی مرکز محله
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی محدوده و حریم شهر آباده




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی اتوکد کاربری اراضی شهر تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 5 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');