دانلود بررسی پاور پوینت آرام سازی ترافیک در مناطق مسکونی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی پاور پوینت آرام سازی ترافیک در مناطق مسکونی

تاریخ ایجاد 05/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4800 تومان     تعدادمشاهده  2  


پاور پوینت آرام سازی ترافیک در مناطق مسکونی
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
با افزایش جمعیت و گسترش فضاهای شهری مشکلات مربوط به ترافیک پیچده تر گردیده است لذا منجر به ایجاد مشکلات در رانندگی و پارکینگ وسایل نقلیه در سطح شهر گردیده این امر یکی از مشکلاتی است که مردم بهصورت روزمره با آن برخورد دارند از عواملی که منجر به این دشواریها شده تصادف میباشد و دیگری تمایل مردم به استفاده از خودرو های شخصی به علت راحتی رسیدن به مقصد سبب افزایش بیشازحد تراکم وسایل نقلیه در سطح شهر گردیده است. 
گسترش وسایل نقلیه و تمایل شدید انسانها به استفاده از این وسایل رفاهی متعاقبا باعث گسترش رفت وآمدهای خودرویی و بالا رفتن حجم ترافیک شد. در چنین شرایطی تامین امنیت انسانهای پیاده ، دوچرخه سوار یا سواره به مهمترین مساله تبدیل میشود. به خصوص در شرایطی که رانندگان بی توجه زیادی وجود دارند که میتوانند با همین وسایل رفاهی موجبات جرح یا حتی فوت انسانهای دیگر به خصوص کودکان را فراهم کنند. به همین دلیل استراتژیهای گوناگونی برای آرام سازی ترافیک تدوین گردید که در همین سایت به برخی از آنها پرداخته شده است. در ادامه تاریخچه مختصری از “آرام سازی ترافیک” ارائه میشود: این مبحث در اروپا از اواخر دهه 60 میلادی با حرکتی بسیار آهسته آغاز شد. شهروندان ناراضی در هلند برخی خیابانهای مسکونی را در مقابل رفت و آمد خودروها مسدود کردند. این حرکت به طراحی خیابانهایی با عنوان “خیابانهای آهسته در اروپا ” در اواخر دهه 70 انجامید. حداکثر سرعت در این گونه خیابانها بین 20 تا 30 مایل بر ساعت بود. برنامه آرام سازی ترافیک با وضع قوانینی برای اتوبانهای داخل شهری در برخی شهرهای آلمان و دانمارک در دهه 80 میلادی ادامه پیدا کرد. در همین دوران طرحهایی برای اصلاح راههای شریانی داخل شهری در آلمان و فرانسه اجرا شدند. در آمریکا مطالعاتی در این زمینه در دهه 60 و 70 در مناطقی مثل Berkeley, CA, Seattle, WA و Eugene صورت گرفت. اولین تحقیقات ملی و رسمی بر روی آرام سازی در حدود دهه 80 تکمیل شد. این تحقیق نتیجه مطالعه و پرس و جو در مورد نیازهای مردم در مناطق مسکونی در ارتباط با رفت و آمد وسایل نقلیه بود. همچنین تحقیقاتی در ارتباط با سرعتکاهها و نتایج استفاده از آنها و موارد قانونی مرتبط صورت گرفت. تقریبا 20 سال بعد با در دست بودن نتایج اعمال برخی قوانین، اداره کل بزرگراههای آمریکا, تحقیقات دیگری را در سال 1998 آغاز کرد که به گزارشی از مجمع مهندسین ترافیک به نام “Traffic Calming: State of the Practice” توسط Reid Ewing منتهی شد. در مقایسه با تحقیقات دهه 80 این تحقیق به آرام سازی در اندازه ای بزرگتر از مناطق مسکونی, ابزار آرام سازی پیشرفته تر در مقایسه با سرعتکاهها و نیز مسائل قانونی و سیاسی گسترده تر نسبت به آن زمان می پردازد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاور پوینت , آرام سازی , ترافیک در ,مناطق مسکونی , , , ,فضاهای شهری ,مسکونی , آرام سازی ترافیک ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پاور پوینت GIS و ساماندهی شهری
دانلود بررسی پاورپوینت مسکن مهر
دانلود بررسی پاورپوینت بافت فرسوده‌ی همت‌آباد اصفهان
دانلود بررسی پاورپوینت شهرک مسکونی زیتون اصفهان
دانلود بررسی پاورپوینت بازنگری در طرح جامع شهر بجنورد
دانلود بررسی پاورپوینت انتخاب شهردار
دانلود بررسی پاورپوینت اهمیت فضای سبز در شهرسازی
دانلود بررسی پاورپوینت آشفتگی بصری در نماهای شهری
پاورپوینت بررسی مدلهای کمی در شهر سازی ، مدلهای جمعیتی در شهر سازی
دانلود بررسی پاورپوینت طراحی پارک پیاده روی بابلسر
دانلود بررسی پاور پوینت تحليل فضای شهری(پل معلق آمل)
دانلود بررسی پاورپوینت قانون زمین شهری
دانلود بررسی پاورپوینت شهرسازی بعد از اسلام
دانلود بررسی پاورپوینت خیابان شانزه لیزه
دانلود بررسی پاورپوینت مبلمان شهری
دانلود بررسی پاورپوینت مبلمان شهری
دانلود بررسی پاورپوینت مدیریت شهری کشور آلمان
دانلود بررسی پاورپوینت پیاده رو های شهری
دانلود بررسی پاورپوینت میدان امیر چخماق شهر یزد




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی پاور پوینت آرام سازی ترافیک در مناطق مسکونی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 5 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');